achtergrond

Juiste weergave

Klik hier wanneer de volgers hieronder niet worden weergegeven....

Volgers

zaterdag 10 augustus 2013

Goedemorgen lieve bloggers,

Het is een eeuwigheid geleden dat ik iets op mijn blog plaatste en ik hoop dat jullie me nog kennen haha. Ik zal even het één en ander uitleggen. Zoals velen van jullie weten heb ik in Januari een nieuwe knie gekregen. Hij zat al gelijk in een X-stand maar ik dacht dat komt wel goed maar nee dus. Al die maanden ben ik druk aan het oefenen geweest bij de fysio om mijn been weer krom te krijgen en sterker te maken en uiteindelijk is dat gelukt maar die scheve stand bleef en ook zat er ruimte op mijn knie. Ik ben dus 2 x terug geweest bij de chirurg en uiteindelijk vertelde hij mij dat hij een fout had gemaakt en dat er aan de rechterkant van mijn bovenbeen teveel was afgezaagd en dat veroorzaakte die scheefstand en dat kon alleen met een nieuwe operatie opgelost worden. Nou zoals jullie begrijpen zat ik daar niet op te wachten ik was blij dat ik weer een beetje mobiel was en alles weer zelf kon doen maar goed om een lang verhaal kort te maken ik ga dus in September weer onder het mes en hoopt dat het deze keer wel goed gaat maar moet weer het hele revalidatieproces opnieuw doormaken pffff. balen.....

Door alle toestanden en het hete weer wat toen kwam had ik ook geen zin om iets te knutselen boven en daar kwam ook nog bij dat ik een plekje op mijn gezicht had precies onder mijn oog en dat bleek een vorm van huidkanker te zijn maar gelukkig één die niet uitzaait en dat wordt nu a.s. dinsdag operatief verwijderd dus jullie begrijpen ik zit lekker in de lappenmand.

Maar goed we houden de moed er in en ik heb gelukkig een hele lieve man die veel in het huishouden doet (nooit gedaan, haha) maar daar heb ik veel steun aan gelukkig en dan nu eindelijk een nieuw kaartje gemaakt en ben er zelf nog wel trots op ook.

Ik hoop dat jullie het ook een leuk kaartje vinden en dat ik jullie niet verveeld heb met mijn verhaal maar ik wilde dit even met jullie delen.



Ik wens jullie een fijn weekend met hopelijk mooi weer.

lieve groetjes Jopie

21 opmerkingen:

Oeneke zei

Zo! Jij krijgt ook heel wat voor je kiezen. Bij mij zijn er ook al 5 keer plekjes weggehaald. En ik zit ook in een mega diepe scrapdip, maar onkruid vergaat niet zeggen ze toch? We klimmen er weer uit en gaan met frisse moed verder ;-) groetjes en fijn weekend

Irene zei

Van de week heb ik de zolder een grote beurt gegeven en een groot "prikbord" gemaakt met alle mooie kaarten er op, dus die van jou had ik ook weer in mijn hand en dacht....wat is het daar lang stil!! Nu weet ik dus waarom en de reden is helemaal niet leuk, Jopie wat een duffe ellende!! Operaties zijn eng en zo zie je maar weer dat het niet vanzelfsprekend is dat het allemaal goed gaat. Ik heb met je te doen maar je hebt geen keus helaas dus...schouders er maar weer onder! Ook mijn man hoefde nooit iets te doen, maar na mijn 2 buikoperaties (1e ook mislukt!!) kan hij alles en.....hij is blijven helpen, zo leuk!!!!
Gelukkig heb je het freubelen niet verleerd, de kaart is enig!!
Sterkte Jopie, ook met het plekje (hebben wij hier ook allebei al gehad........wat een gedoe toch allemaal).

xx Irene

gré zei

hoi hoi jopie
wat leuk dat je weer aan de freubel bent

een schitterend kaartje
en ik hoop voor je dat de ellende heel snel voor bij is

lieve groetjes van gré

Marian zei

Jee wat een pech in iedergeval heel veel sterkte nog en beterschap
Leuk weer eens post te zien van je en nog erg leuk ook
Groetjes

GerJanne zei

Ha Jopie,
net als Irene heb ik wel aan je gedacht. Vooral omdat ik de candy bij je gewonnen had en ik heb regelmatig de spullen in mijn handen. Toen dacht ik zelfs: ze zal toch niet stiekem opgehouden zijn met de hobby en hier en daar candy's uitgedeeld hebben om van de spullen af te komen op een leuke manier??
Gelukkig dat ik nu weet dat je er gewoon nog bent. Wat een toestand van je knie zeg!! balen dat er een fout is gemaakt. Ik hoop echt dat je de tweede keer alle geluk hebt en dat de revalidatie dan ook snel gaat. EN dat plekje, wat fijn dat het niet uitzaait en goed te behandelen is.
Je kaart is trouwens ontzettend leuk!!! Sterkte en een compliment aan je man!
GerJanne

Bea zei

Schitterend kaartje Jopie, wat een pech heb je, hoop dat straks alles wel goed verloopt en wens je alvast veel sterkte en heel veel beterschap....

lieve groetjes Bea.

martina's kaartjes zei

welkom terug hoor ! hele leuke kaartjes heb je daar
grtjs,martina
x

KarinsArtScrap zei

nou nou Jopie wat een gedoe maar goed dat alles weer goed komt.
maar je hebt je creativiteit niet verloren want je kaartje is prachtig.
heel veel sterkte de komende tijd.

groetjes karin

Wil zei

Ja,het is zeker een tijd geleden dat je hier was.
Maar nu weten we ook de reden,en datis niet mis.
Tjeetje wat een ellende zeg,en nog niet goed.Ik hoop voor jou dat het allemaal inorde komt.
Ik wens je dan ook veel sterkte.

GRoeten WIL
PS lief kaartje !!!!

Hermien zei

Dat is me ook wat...ik begrijp wel dat je daar de zin wel van overgaat. Maar gelukkig probeer je de draad weer op te pakken en je kaartje ziet er dan ook erg leuk uit.

Groetjes Hermien

Cobie zei

Jammer dat je zoveel tegenslag hebt met je nieuwe knie. Hopelijk komt alles weer goed na de tweede operatie. Leuke kaart heb je gemaakt.
Groetjes Cobie

Martha zei

Hoi hoi Jopie,
wat naar voor je, ben je weer terug bij af!
Heel sterkte!
Je kaartje is helemaal top!
Groetjes van Daatje

Anita Meijer zei

Jeetje Jopie, ik miste je al, het zit je niet mee zeg. Echt niet leuk dit. Ik wens je heel veel sterkte toe en hou je taai. Weet dat ik aan je denk. Je kaartje is prachtig. Hou je taai.
Liefs van Anita

Gery zei

Je hebt mij zeker niet verveeld met je verhaal, Jopie. Ik las met afschuw, dat het voor jou allemaal zo gelopen is en wens je dan ook alvast weer sterkte voor de komende tijd!!! Je kaart is ontzettend leuk geworden en helemaal onder deze omstandigheden vind ik het knap dat er überhaupt nog iets uit je handen komt.
Hoop voor je, dat uiteindelijk alles goed komt.
Lieve groeten en sterkte.
Gery

Marianne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marianne zei

Hopelijk mot alles weer goed met je, je kaart is prachtig.
Liefs, Marianne

Joke de Wit zei

Dat is zeker balen Jopie ik hoop dat het nu allemaal weer goed komt.Je kaart is heel mooi geworden.Groetjes Joke

Dora zei

fijn dat je even weer van je laat horen. je kaart ie erg mooi met dat piraatje, mooie boot, zelf gemaakt?
prachtig.
en dan je verhaal...tjee, dit is vervelend, brengt veel spanning met zich mee en kan ik mij best voorstellen dat je even met je gedachten ergens anders zat en ook met het revalideren. en nu weer overnieuw. bah. je weet nu ook hoe intensief het is en dan nog een keer. veel sterkte en ik hoop dat je veel sneller ter been bent.
sterkte bij de dokter voor dat plekje, wel goed dat het niet uitzaait.
groetjes dora

Aleida zei

Ik kan me indenken dat je dan geen zin hebt in knutselen. Wel goed van je dokter dat hij zijn fout toegegeven heeft, veel artsen doen dat niet.
En lief dat je man zo de handen uit de mouwen steekt.
Sterkte!
Je kaartje is wel heel leuk geworden.
groetjes,

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Jopie,wat fijn dat je even een up-date geeft en meteen zo'n mooi kaartje laat zien. Gaaf zoals je dat bootje hebt gemaakt en ik hoop dat je met je gezondheid ook snel in rustiger vaarwater mag komen,lieve groetjes Miranda

sjanie zei

Wat een tegenslag allemaal, Jopie.
Ik wens je heel veel sterkte bij de twee operaties die je moet ondergaan.
En hoop dat het dit keer wel goed gaat met je knie.
Je kaartje is heel mooi geworden.

Liefs, Sjanie