achtergrond

Juiste weergave

Klik hier wanneer de volgers hieronder niet worden weergegeven....

Volgers

maandag 16 juli 2012

kinderkaart

Goedemorgen lieve bloggers,

Hebben jullie een goed weekend gehad? Gisterenmiddag was het heerlijk weer hier en hebben we weer lekker in de tuin gezeten maar het wil nog niet echt zomeren maar goed we doen het er maar mee.

Dit kaartje wil ik jullie laten zien heb ik ook de afgelopen tijd gemaakt, hij is voor de voorraad als er weer een klein neefje jarig is. Zelf vind ik hem wel grappig dus ben benieuw naar jullie reacties.

Graag wil ik ook mijn nieuwe volger Jans welkom heten en ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren.

Ook heb ik weer de binnenkant gedaan.



Ik wens jullie nog een fijne dag en vakantieganger een goede en zonnige vakantie toegewenst.

lieve groetjes jopie

28 opmerkingen:

Unknown zei

Het is een schatje Jopie

Joke de Wit zei

Hallo Jopie,wat een dotje en het papier is ook mooi.Groetjes Joke

KarinsArtScrap zei

een heel lief kaartje Jopie.

groetjes karin

Irene zei

Heel lief Jopie!

xx Irene

Marian zei

Snoezige kaart
Groetjes

Mieke'S zei

Mooi kaartje!
De binnenkant vind ik ook heel leuk.
Groetjes Mieke'S

corryskaart zei

hoi jopie
je kaart ziet er erg vrolijk uit met deze lieve afbeelding en kleurtjes!
groetjes van corry

Louise zei

Echt een heel lief kaartje!!.

gr.LOuise

Joke zei

Erg mooi kaartje.
groetjes Joke

Margreet zei

Wat een prachtige kaartjes
Groetjes Margreet

Summer-design zei

Vind het een lief kaartje Jopie!

Gr, Wietske

gré zei

wat een schattig kaartje
echt heel leuk gedaan

groetjes gré

Bep zei

Hoi Jopie,

Wat een dot van een kaart en zo lief.

Gr...Bep

Lenie Hempen zei

Wat een schatje Jopie.
Echt een lieverdje.

Gr Leny Hempen

Wilma zei

Wat een schatje, net als de de kaart hiervoor!!

Margo zei

Wat een lieverdje !
Groetjes
Margo

Martha zei

Hoi hoi Jopie!
Wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt!
Zo lief van kleur!
Groetjes van Daatje

Sieta zei

Wat een lief kaartje Jopie.

Liefs, Sieta

Heleen zei

Wat een lief kaartje weer Jopie! Leuk he om ook de binnenkant te versieren.
Lieve groetjes,
Heleen

Gery zei

Je kaart is als vanouds bijzonder lief en mooi gemaakt. Heerlijk om zo'n voorraadje aan te leggen, als niet hoeft en alles mag, kun je zo lekker creatief bezig zijn.
Groetjes Gery

Anita Meijer zei

Wat een lief schattig kaartje Jopie is dit geworden, heel mooi. En nog even over de naam van mijn moeder, zoals je weet dezelfde als die van jou, ja zij komt ook uit het westen en wat nog leuker is mijn vader heet Joop en hun beste vrienden heten ook Joop en Jopie en je raadt het al die komen ook uit het westen hahaha.
Groetjes van Anita

Riet zei

Wat een mooi kaartje Jopie.

Liefs Riet.

Chantal zei

Alweer zo'n lieve kaart! Superleuk ook met die binnenkaart hoor!
Groetjes,
Chantal

Janny zei

Wat een schattig kaartje zeg, je kaart hieronder is ook super, en wat vind je van de Magnolia Ink? En nog even geduld de zomer komt eraan, liefs Janny

Anneke zei

Wat een lief kaartje Jopie!! Groetjes Anneke

Babette zei

Heel mooi kaartje.
groetjes Babette

Kim zei

Wat een snoesje! Echt een schattig kaartje. Heel mooi.

Groetjes Kim

Kim Dellow zei

Oh so cute! Kim