achtergrond

Juiste weergave

Klik hier wanneer de volgers hieronder niet worden weergegeven....

Volgers

donderdag 21 juni 2012

Geboortekaartjes

Lieve bloggers,

Wat is het lang geleden dat ik een berichtje geplaatst heb zeg, nee hoor ik ben niet van de aardbodem verdwenen haha maar we zijn lekker op vakantie geweest naar Oostenrijk en daarna had ik nog zoveel  andere dingen te doen dat er niks van kwam en ook met mooi weer ben ik liever buiten dan in mijn hobbykamer.

Wat een gedoe met blogger zxeg de laatste tijd ik kon helemaal mijn volgers niet meer zien en ik heb gemerkt dat er meer mensen last van hebben. Vanmorgen was hier iemand met verstand van computers en die heeft een tussenoplossing gemaakt zodat ik ze toch kan zien.

Ook heb ik weer nieuwe volgers waar ik natuurlijk erg blij mee bent en die ik van harte welkom wil heten en ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren.

Ik heb naar Oostenrijk een map vol met 3-D plaatjes meegenomen en ben driftig aan het knippen geslagen en daar heb ik dus 2 kaartjes mee gemaakt. Ze zijn voor de voorraad dus er staat nog geen tekst op en ik hoop dat jullie ze leuk vinden.



Verder wens ik iedereen een hele fijne dag toe en voor degeen die op vakantie gaan een fijne vakantie.

Lieve groetjes Jopie

29 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een lieve kaartjes jopie.

groetjes karin

Summer-design zei

Ik herken de plaatjes, lief zijn ze he. mooie schattige kaartjes zijn het geworden Jopie!

Gr, Wietske

Elise zei

Ik vind het supermooie kaartjes, Jopie!!
Groetjes Elise

corryskaart zei

hoi jopie
wat heb je twee lieve kaarten gemaakt,erg leuk met die plaatjes en ben wel een beetje jaloers want knippen kan ik niet:-((
groetjes van corry

Lia zei

Ze zijn heel lief geworden Jopie, en gelijk heb je hoor, op vakantie gaan is toch ook heerlijk,
groetjes Lia

Christine zei

Ze zijn prachtig Jopie!
Liefs
Christine

Mieke'S zei

Lieve kaartjes zijn het geworden.
Fijn weekend.
Groetjes Mieke'S

Sieta zei

Wat zijn dit geweldig mooie kaartjes geworden Jopie.
Fijn dat je van je vakantie hebt kunnen genieten, freubelen en bloggen kan altijd nog als het weer tegen zit of als je er zin in hebt.

Liefs Sieta

Irene zei

Hallo Jopie,

Ik had al zo'n vermoeden dat jullie er weer van door waren en zaten te genieten in Oostenrijk!!! Heerlijk rustgevend werkje is dat knippen en je kaartjes zijn beeldig!!!

Liefs, Irene

Marianne zei

Prachtig gedaan Jopie.
liefs, Marianne

Wil zei

Hoi Jopie,
Leuke kaarten zijn het geworden.

Groeten WIL

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
Fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad.
Groetjes Margreet

Dora zei

prachtige kaarten gemaakt.
mooie plaatjes
groetjes

Riet zei

Wat een prachtige kaartjes Jopie.

Liefs Riet.

Martha zei

Wat een geweldig mooie en lieve kaartjes Jopie!!
Groetjes en fijn weekend,
Martha

Berlinde zei

Hele leuke kaartjes Jopie!
Lieve groetjes, Berlinde

cristel zei

hele lieve kaartjes heb je gemaakt
grtjs

Kim zei

Wat een prachtige kaarten. Fijn om te horen dat je zo'n leuke vakantie gehad hebt.

Groetjes Kim

Lenie Hempen zei

Wat zijn het schattige kaartjes Jopie.
Echt lieverdjes.
Wat heerlijk dat Je lekker genoten heb,van Je vakantie.
Gelijk heb Je.
Is met Je Zus ook alles goed?
Heb een fijn weekend.

Gr Leny Hempen

GerJanne zei

Ha Jopie,

dat is slim om spul mee te nemen anar Oostenrijk om te knippen!
Dan kun je zo aan de slag as je weer thuis bent!
Ik vind ze leuk! Handig voor de voorraad.

GerJanne

Rachel zei

Wat een prachtige kaartjes!!!

Joke zei

Wat een lieve geboortekaartjes heb je gemaakt.
Ik heb net je blog doorgewandeld leuke creaties maak je .
Ik ben net volger geworden.
groetjes Joke

Gery zei

Nou, je hebt ook je vakantietijd wel nuttig besteed hoor!! Ik ken de plaatjes en vind ze sowieso al ontzettend lief, maar je hebt er ook geweldige kaartjes mee gemaakt hoor.
Had inderdaad zelf al eens gekeken of ik wat gemist had van je werk door mn eigen comp.problemen.
Groetjes en fijn weekend - Gery

Wilma zei

Wat een schatjes!!!!!

Janny zei

Wat een prachtige geboorte kaarten, heel erg lief liefs Janny

Martha zei

Hoi hoi Jopie,
allereerst een vraagje,
hoe heb je het voor elkaar gekregen je volgers weer tevoorschijn te laten komen?
alvast heel erg bedankt!
Groetjes van Daatje!

Martha zei

Hoi hoi Jopie,
wat een lievekes van kaartjes heb je gemaakt zo schattig!
Groetjes van Daatje

Danoesja zei

Hoi Jopie

Wat een lieve kaartjes, ze zijn prachtig.

Lieve groetjes
Danoesja

Corine van der Zee zei

Lieve kaartjes Jopie, heel mooi gemaakt. Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad en weer lekker hebt kunnen opladen.

Liefs Corine