achtergrond

Juiste weergave

Klik hier wanneer de volgers hieronder niet worden weergegeven....

Volgers

maandag 23 januari 2012

doosje en kaart

Lieve bloggers,

Eindelijk heb ik van de week weer iets gemaakt en dat wil ik jullie even laten zien. Het is een lange tijd geleden dus het mag wel weer.  a.s. zondag gaan we weer naar Oostenrijk  (erg hè). Onze oudste komt de 1e week van Februari en onze jongste komt de laatste week van februari en daar willen we bij zijn zodat mijn man lekker met hun kan gaan skieën dus zijn we verplicht om zo lang te blijven (bloos). Maar ik hoop deze keer daar wel iets te kunnen maken zodat ik vanuit Oostenrijk misschien toch nog iets kan plaatsen.

Ik heb een doosje gemaakt, dit doosje had ik lange tijd geleden gekocht bij Ikea en ik heb het volgende gebruikt:
papier is gedownload bij Jakheath, de lintjes rondom gekocht in Oostenrijk, de zijden bloemen gekocht bij Doe@ding en de papieren bloemen komen van Hobby Outlet. De vlinder heb ik zaterdag gekocht bij Doe@ding en is van MD Cr 1205 verder versiert met plaksteentjes, parelstekertjes en een metalen hartje met "made with love" Ik heb ook de binnenkant beplakt met hetzelfde papier.



En dit is de kaart ook hier heb ik de binnenkant versiert  met een Nestabilitie en de tekst " hartelijk gefeliciteerd" en een takje.



Gebruikte materialen:

papier uit een paperpad van Daydream
vlinder van M.D CR 1205 versiert met plaksteentjes
ronde witte craftable van M>D CR 1201
papieren roosjes van Hobby Outlet
hoekjes van Unique
groene takje van M.D. LR 0204 of 0206 weet ik niet meer
bruine ruitjes lint gekocht in Oostenrijk met daaronder een witte rand geponst met een pons van Martha Stewart.

Nou dit was het dan weer en ik hoop dat jullie het ook leuk vinden en ik kijk uit naar jullie reacties.

lieve groetjes jopie



47 opmerkingen:

Martha zei

Prachtig ziet dit er allemaal uit!! Het doosje is ook geweldig!
Heel veel plezier in Oostenrijk, heerlijk!! En lekker genieten :-)
Groetjes,
Martha

Esther zei

Ze zijn weer helemaal leuk geworden hoor beiden.
Geniet maar lekker in Oostenrijk!!

Groetjes esther

gré zei

wat leuk dat je weer aan de freubel ben
hartstikke leuk allebei
en lekker genieten hoor jopie
het leven duurt veel te kort
mijn spreekwoord is geniet van het leven
het duurd maar even
groetjes van gré

Wil zei

Hoi lieve zus, ze zijn echt super mooi. Zowel het doosje als je kaart. Die vlinder is schitterend.
We spreken elkaar nog wel voor dat je weg gaat. Ga morgen ook maar even onze lieve kleine kleinzoon Tim bewonderen.
Dikke kus en knuffel van je zusje Wil

Thea zei

Prachtig Jopie! En ik ben helemaaaaal niet jaloers dat je weer naar Oostenrijk gaat ;-) Geniet ervan. Heel misschien dat we in maart nog een weekje gaan maar dat hangt helemaal af van het weer en hoe de pistes dan zijn.
Veel plezier!

Liefs
Thea

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

GerJanne zei

Hoi Jopie,

wat mooi zeg! En dat je dat papier gedownload hebt! Niet et geloven.
Ik vind het doosje helemaal super en dat je ook nog de binnenkant hebt gedaan.
De kaart is prachtig.
Ik wens je veel plezier in Oostenrijk. En als je de tijd en het geld hebt, waarom niet? Mijn moeder zegt altijd: ik hoef het niet voor jullie te bewaren en dat is ook zo. Geniet ervan zolang het kan!

GerJanne

Mieke'S zei

Leuke dingetjes.
Kaartje is ook heel mooi!
Groetjes Mieke'S

creacora zei

O deze zijn allebei geweldig leuk mooi is de vlinder van Marianne Design .Veel plezier in Oosterijk en geniet er maar lekker van hoor !!

Groetjes Cora

Dora zei

allebeide creaties zijn heel mooi gemaakt. mooie vlinder aangeschaft.
veel plezier in Oostenrijk
groetjes dora

Irene zei

Prachtig Jopie!!
Goede reis en weer heel veel plezier in Oostenrijk!! Je man schijnt echt van bergen sneeuw scheppen rondom de caravan te houden, hihihi!!

Irene

*Ellen* zei

prachtige creaties zijn dit weer, en heel veel plezier in oostenrijk

heidy zei

Ziet er weer super uit Jopie,en heel veel plezier in Oostenrijk!
Groetjes Heidy

Elise zei

Het zijn weer prachtige creaties, Jopie! Veel plezier in Oostenrijk, geniet ervan!
Groetjes Elise

Wil zei

Oh,wat erg he,dat je weer naar Oostenrijk moet!!!!!!!!!!!!!
Nou geniet er maar van hoor!!!!!
Je doosje en kaart zijn super mooi.
Heel veel plezier.

Groeten WIL

Plony zei

Prachtig wat je hebt gemaakt, het ziet er heel verzorgd uit. Daar is duidelijk aandacht aan besteedt.
Wat fijn dat je weer naar Oostenrijk gaat, heerlijk hoor en waarom er niet lekker van genieten toch??
Groetjes,Plony

Margreet zei

Dat ziet er prachtig uit.
Wens jullie veel plezier in Oostenrijk
Groetjes Margreet

arjette zei

Wat mooi allebei zeg!!! Veel plezier in Oostenrijk!

gr. arjette.

Marianne Reijgersberg zei

Wat een mooi doosje en supermooie kaart.
Heerlijk toch dat je weer naar Oostenrijk kunt. Ik hoop dat over een aantal jaren ook te kunnen zeggen. En hlemaal leuk zo met de kinderen. Ik heb er ook van genoten.
Veel plezier daar.
Groetjes Marianne

Mieke zei

Echt heel mooi!!

Marianne zei

Ziet er heel mooi uit.
Groetjes Marianne

Rachel zei

Wauw wat is die doos prachtig!!!
Echt beeldschoon en je kaart is ook erg mooi...........Fijne vakantie!!!
Groeten Rachel

Lenie Hempen zei

Hoi Jopie

Wat een prachtig mooi doosje en kaartje.
Beiden zijn echt super lief.
Heel veel plezier in Oostenrijk.
Geniet er van.

Gr Leny Hempen

Cobie zei

Wat een Schitterende creatie's!! Mijn complimenten.

Groetjes Cobie

Anoniem zei

Wat een prachtige creaties heb je gemaakt Jopie.
Veel plezier in Oostenrijk en geniet er maar lekker van hoor.

Groetjes Jannie.

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart en doosje jopie, heel mooie bewerkt.

groetjes karin

Christine zei

Het is weer allemaal zo prachtig!
Geniet jij nog maar in Oostenrijk!
Liefs
Christine

Wilma zei

Hallo Jopie,
Wooooooow, wat een SCHITTERENDE doos heb jij gemaakt en dan ook nog een PRACHTIGE kaart ☺☺☺ SUPER.
GENIET van je lekker lange vakantie.....heerlijk toch in de sneeuw.
Liefs Wilma

yvon zei

Je creaties zijn weer prachtig hoor. Heel veel plezier in Oostenrijk, geniet ervan en tot de volgende kaart.
Groetjes, Yvon

Jeni zei

Wow, beautiful box and card Jopie! Love them both ~jeni :)

hennie zei

Zo wauw dat ziet er geweldig uit....
Hennie

miriam zei

Schitterende creaties allbei
gr miriam

Chantal zei

Helemaal gelijk dat jullie lekker in Oostenrijk blijven! Mooie dingen heb je ook weer gemaakt!
Groetjes,
Chantal

Babette zei

Wat een prachtig doosje, maar de kaart is ook erg mooi hoor. Veel plezier in Oostenrijk.
Groetjes Babette

Marlies zei

Een hele mooie doosje en een prachtige kaart heb je gemaakt! Wat is dat een mooie vlindermal! Verder ook hele mooie details!! Heel veel plezier in Oostenrijk! groetjes, Marlies

Corine van der Zee zei

Wat een mooi doosje Jopie, leuke kleuren en zo mooi afgewerkt! Je kaartje vind ik een snoepie, heel lief! Geniet in Oostenrijk!

Liefs Corine

Riet zei

Wat een prachtige kaart en doosje Jopie.

Liefs Riet.

CreaSjouk zei

Mooi doosje heb je gemaakt!
Groetjes Sjoukje

Angela zei

WOW Jopie wat een schattige doosje en prachtige kaartje.

Groetjes Angela

Gerja zei

Wat een mooie dingen heb jij weer gemaakt!

Supermooi doosje, mooie kleuren ook!!
En de kaart ook heel mooi!!

groetjes Gerja

Made by Jolanda zei

Leuk dat je meedoet met mijn Candy! Kom je 01 februari nog even terug om te kijken of je gewonnen hebt?

www.kaarties.blogspot.com

Anoniem zei

ze zijn beide prachtig gemaakt.

grroetjes Rebecca

Martha zei

Hoi hoi Jopie!
Wat fijn en leuk dat je weer naar Oostenrijk gaat,
geniet maar heerlijk van de mooie natuur en sneeuw en je kinderen!
Mooi doosje en kaart heb je gemaakt!
Veel plezier!
Groetjes van Daatje

Margo zei

Wat prachtig Jopie !
Liefs
Margo

Helen zei

prachtig doosje en mooie kaart. Geniet van je tijd in Oostenrijk. Groetjes

Cobie zei

Hoi Jopie

Ik heb op mijn blog een Award voor je.
Je kunt hem kopiëren en aan vijf andere mensen geven, die minder dan 200 volgers hebben.
Dit is om de minder bekende blogs eens lekker in het zonnetje te zetten.

Groetjes Cobie

Alice zei

these are so pretty! beautiful projects!