achtergrond

Juiste weergave

Klik hier wanneer de volgers hieronder niet worden weergegeven....

Volgers

woensdag 16 november 2011

Prettige Kerstdagen kaart voor Nederlandse Kaarten Uitdagingen

Goedemorgen lieve bloggers,

Vandaag weer een kerstkaartje afgemaakt, maandagavond aan begonnen toen ik bij Wil was. Ik heb hem in de zon gefotografeerd en daardoor is de kleur wat gelig geworden van het witte papier. Ik wil met deze kaart meedoen aan de volgende challenge:
Nederlandse kaarten Uitdagingen nr. 6.
de Dutch Magnolia Chickies
Anma creatief
Here Come the Boys

Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
Wit cardstock, dessin papier van Dovecraft "Noël" een lintje uit voorraad, doily van Cheery Lynn, magnoliastempel Edwin ingekleurd met mijn copics, tekst stempel van Nicole Verkooijen, hoekjes van Unique, de bloemen heb ik met een ponsje gemaakt en de onderbloem en blaadjes zijn van een stansje van M.D. Stickles op de kraag en mouwtje, kleine plakpareltjes in het hartje van de bloemen, metalen hartje met tekst. Verder heb ik nog schaduw langs de stempel gedaan.

Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden en hoor graag jullie reacties. Ik ga zo meteen lekker naar de kapper en wat is het weer lekker buiten met de zon, wel koud maar dat is gezond zullen we maar zeggen.

Lieve groetjes Jopie

17 opmerkingen:

Karin zei

Prachtig kaartje Jopie!

Anoniem zei

Wat een prachtige warme kleuren heeft deze kaart! Echt een gezellige kerstkaart!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Plony zei

Prachtig kaartje Jopie, mooie kleuren ook. Ik ben ook volger geworden bij jou hoor. Fijne dag en groetjes, Plony

Joke de Wit zei

Mooi kaartje is het weer geworden.Groetjes Joke

Annemarie en Merit zei

wat een schat is de edwin toch heerlijk stappend doior de sneeuw.

prachtige kaart gr annemarie en merit

Rachel zei

Een schitterend kaartje Jopie!!!
Liefs Rachel

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
Groetjes Margreet

corryskaart zei

hoi jopie
je kaart is echt een schatje geworden en veel succes met de challenge
gr corry

Heleen zei

Hoi Jopie, wat een prachtig kaartje is dit weer geworden zeg! Leuk dat je meedoet bij NKU, ik wens je veel succes met de challenge.

Groetjes,
Heleen

Chantal zei

Mooie kaart hoor Jopie! Hij ziet er (ondanks het zonlicht) toch echt winters uit!

groetjes,
Chantal

Elise zei

Wat een schitterende mooie kaart Jopie, en zo mooi ingekleurd...
Leuk dat je meedoet met de challenge van de Nederlandse Kaartenuitdagingen.
Groetjes Elise

Margo zei

Wat een prachtkaartje Jopie !
Liefs
Margo

Martha zei

Hoi hoi Jopie,
dit kaartje is prachtig!
zo mooi ingekleurd!
prachtig van kleur echt een kerstkaartje,
ik doe ook mee met de uitdaging dus....
de beste zal winnen hihihihi......
Groetjes van Daatje

Anoniem zei

Yay! Cool Christmas Edwin! Love the card such a lovely design! Thank you for playing at HCTB's! Woo x

miriam zei

prachtige kaart ,hierboven zie je wel de kleuren beter . Je hebt hem mooi ingekleurd
bedankt voor je deelname bij DMCC
gr miriam

Judith Slegers zei

wat een mooi kaart zeg! leuk dat je meedoet met de kaartenwedstrijd. veel succes.
Groeten Judith
www.kaartenuitdagingen.blogspot.com

Karin zei

Wat een leuk kaartje Jopie. Bedankt voor het meedoen met de challenge van The Dutch Magnolia Chickies.