achtergrond

Juiste weergave

Klik hier wanneer de volgers hieronder niet worden weergegeven....

Volgers

dinsdag 12 juli 2011

100% stoer

Goedemorgen lieve bloggers,

Zoals jullie  inmiddels wel weten  hebben Wil en ik gisterenavond weer lekker zitten knutselen en deze kaart is het geworden.

Het papier wat ik gebruikt heb is van Jill Bean Soup en het ruitjespapier is uit een blokje van de voordeel boekenwinkel.
De stempel is van Whimsy Kids Collection  en ik heb hem ingekleurd in de kleuren van Sparta omdat mijn voetballende kleinzoon een fan is van Sparta.
Verder heb ik er wat knoopjes opgedaan en een elastiekje door de gaatjes gedaan en met een gelpen van de Hema stiksteekjes rondom gemaakt.. Nou ik hoop dat jullie ook deze kaart weer leuk vinden en ik vind het altijd leuk om alle lieve reacties te lezen.


Zo nu ga ik nog even wat reacties bij de andere bloggers geven (het is haast een dagtaak geworden, haha)

Groetjes en een fijne zonnige dag toegewenst.
Jopie

35 opmerkingen:

Elise zei

Een echte stoere kaart is dit zeg! Prachtig...Ik vind deze altijd zo moeilijk om te maken...jongens/mannenkaarten...maar deze is gaaf! En dat gras vind ik ook zo leuk gedaan.....
Groetjes Elise

arjette zei

Wat een ontzettend leuk kaartje weer!! Lekker stoer, mooi papier ook!! Heel leuk!!!

gr. arjette.

Marjan zei

Ik vind hem erg leuk!! Wat heb je die voetballer mooi gekleurd! Erg leuke indeling en mooi papier, met leuke details, helemaal goed dus!!

Groetjes, Marjan

corryskaart zei

hoy jopie
echt een hele leuke stoere jongenskaart,en die dagtaak daar heb je gelijk in :-)))
groetjes van corry

Lia zei

Nou met recht lekker stoer zeg,

groetjes Lia

Tinie zei

Wat een heerlijke stoere kaart, mooie kleuren ook gebruikt!!!

Groetjes Tinie

heidy zei

Oh wat een geweldig kaartje Jopie en als echte Rotterdamse draag ik Sparta ook een warm hart toe!
Groetjes Heidy

CreaSjouk zei

Mooi hoor!
Echt een leuke jongenskaart.

Groetjes Sjoukje

gré zei

wat een leuke jongens kaart
en zo mooi gekleurd
die tekst van stoer
welk merk is dat???

groetjes gré

KarinsArtScrap zei

nou jopie ik vind hem schitterend.
echt een gave kaart, super.

groetjes karin

Esther zei

Heerlijk stoer jongenskaartje heb je ervan gemaakt.

Groetjes esther

Patricia zei

Wat een SUPER gave kaart zeg!!!!!
Mooi gekleurd ook,
Groeten Patricia

Lenie Hempen zei

Hoi Jopie

Wat een schitterend mooie stoere jongens kaart.
Ik hou wel van een beetje stoer.
Hij is echt super leuk gemaakt.

Gr Leny Hempen

Gea zei

prachtig!
groetjes Gea

martina's kaartjes zei

waauw, dit is echt wel heel leuk gemaakt !
groetjes, martina
x

Chantal zei

Wat een stoere kaart Jopie! Ik vind hem erg geslaagd!

Groetjes,
Chantal

Irene zei

Wat een super kaart Jopie!!! Prachtig ingekleurd en die eyelets met touw zijn enig!!!

Groetjes, Irene

miriam zei

wat een mooie stoere kaart

gr miriam

Wil zei

Hoi lieve zus,
Even van mij de laatste reactie voor dat ik op vakantie gaat.
Ik had je kaartje natuurlijk al gezien. Hij is echt heel leuk geworden. Leuk hoor zo die knoopjes.
Ik kan helaas het niet laten zien wat ik gisteravond heb zitten maken. Want Joyce kijk ook nog wel eens op onze blogs. Dus die kan ik pas plaatsen na mij vakantie. Want dan heeft zei haar sleutel van het nieuwe huis.
Niet teveel nieuwe volgers krijgen he in mijn vakantie haha.
Dikke knuffel en kus van je zus.

Margo zei

Het is een erg leuke en stoere jongenskaart !
Liefs
Margo

*Ellen* zei

ben het helemaal met je eens, dit is een prachtig stoer kaartje

Marian zei

Prachtige stoere kaart
Groetjes

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jopie.

Liefs Riet.

Marianne zei

Wat een stoere kaart.
Groetjes Marianne

Sieta zei

Mooie stoere kaart is het geworden Jopie.

Lieve groetjes Sieta

Marlies zei

Een super leuke en stoere kaart, hele leuke afbeelding en prachtig papier!
groetjes, Marlies

Christine zei

Stoer voetballertje en heel mooi gemaakt!
Liefs
Christine

Oeneke zei

Een mooie, vrolijke jongens kaart geworden, met lekker frisse kleuren

Hetty zei

Wat een mooie stoere mannenkaart

gr hetty

regina zei

een hele prachtige mannenkaart!

erg mooi gemaakt!

gr regina

hennie zei

Wauw die is gaaf.....
Hennie

Babette zei

Schitterend kaartje en mooi papier gebruikt. Vind deze sketch ook erg leuk.
Groetjes Babette

Martha zei

Hallo Jopie,
mooie stoere kaart met frisse kleurtjes!
Groetjes en een fijne dag van Daatje

Elly zei

Hoi Jopie, wat een leuke jongenskaart heb je gemaakt. Dat vind ik altijd nogal moeilijk, en daarom doe ik het niet hihi.
Ik zie dat je in Heinenoord woont, daar heb ik ook tot mijn trouwen gewoond. Kennedystraat 33. Goh nu ik het er zo over heb wordt ik ineens een beetje nostalgisch ;-) Zou best nog wel eens binnen willen kijken daar.

groetjes, Elly

Louise zei

Hoi Jope,

Bedankt voor je reactie op mijn Blog en leuk dat je mijn Volger bent geworden, zoals je ziet heb ik me gelijk aangemeld als je Volger.
Heb even rondgesnuffeld op je Blog prachtige kaarten heb je gemaakt, ik vind dit stoere jongenskaartje echt geweldig en wat heb de voetballer prachtig ingekleurd.

Fijne dag nog,

Louise