achtergrond

Juiste weergave

Klik hier wanneer de volgers hieronder niet worden weergegeven....

Volgers

donderdag 26 mei 2011

Hallo nieuwe volgers van harte welkom en wat leuk dat jullie mijn blog willen volgen en ook af en toe iets willen schrijven want dat lees ik altijd met heel veel plezier.

Vandaag in het ziekenhuis geweest bij de orthopeed vanwege ernstige pijn in mijn knie. Ik heb nl. artrose in al mijn gewrichten maar de laatste weken was m;n knie erger geworden en kon dus bijna niets meer. De uitslag: slijtage (was dus bekend) behandeling: een nieuwe knie of eerst proberen met een spuit of het weer een tijdje goed gaat. Nou ik heb natuurlijk voor het laatste gekozen, opereren kan altijd nog. Ik moet je zeggen het was niet gezellig zo'n spuit maar gelukkig duurt het niet zo lang.

Nu gaan we maar weer lekker verder met knutselen en ik hoop gauw weer een kaart op m'n blog te kunnen zetten.

Fijne avond verder allemaal en tot blogs
Jopie

22 opmerkingen:

Linda zei

Nou ik zal duimen voor je dat de spuit helpt. Sterkte ermee hè.
gr linda

gré zei

hoi jopie
volgens mij doet dat hartstikke zeer
een spuit in je knie
ik heb ook vaak last van mijn knie
en bij mij is het ook atrose
ook in mijn voeten
maar ik vraag steeds om pijnstillers
ik ben een scheittebroek hoor
maar ben benieuwd hoelang dat het werkt
en of je nu geen pijn hebt
groetjes gré

stempelfreaks zei

Jeetje dat zal je gevoeld hebben. Hopelijk werkt het goed en kun je er weer tijden tegenaan. Sterkte.
Groetjes Astrid & Larissa

Jolanda zei

Hoi Jopie,dat klinkt pijnlijk...maar als het helpt....
Succes ermee,n ik hoop je kaartje snel te bewonderen!
Fijne avond,jolanda

Wilma zei

Hallo Jopie,
Wat zul jij blij zijn dat "die spuit" achter de rug is......moet er niet aan denken. En nu hopen dat je de operatie maar heeeeeeeel, heeeeeeeel lang kunt uitstellen.
Liefs Wilma

Wil zei

Hoi lieve zus,
Het komt wel goed schatje.
We gaan weer lekker knutselen een maandag.
Groetjes Wil

Irene zei

OOH Jopie, dat lijkt me zo'n pijnlijke toestand! Ik hoop voor je dat het helpt en een operatie nog lang uitgesteld kan worden. Gelukkig geen last van je handen want dat zou pas echt een straf zijn als je geen mooie kaartjes meer kon maken!!

Groetjes, Irene

Maia zei

Brrr moet er niet aan denken en spuit in mijn knie!
Maar als het helpt probeer je natuurlijk alles!
Sterkte, ik hoop dat de pijn wat minder is nu voor je. Lekker knutselen met je zus en genieten van onze leuke hobby is het fijnste wat er is en gelukkig kun je dat nog wel.
En de bloggers leven natuurlijk met je mee!
Fijne avond,
Groetjes Maia

Marianne Reijgersberg zei

Laten we hopen dat het helpt! Ik moet er in ieder geval niet aan denken, aan zo'n spuit. En aan alle reacties te lezen, ben ik niet de enige.
Lekker weer knutselen en ik kijk uit naar de volgende kaart.
Groetjes Marianne

Annemarie en Merit zei

klinkt allemaal niet zo lekker Jopie,maar hopen dat de spuit lange tijd helpt en dat een operatie nog lang uitgestelt kan worden.
Lekkker aan de knutsel maar.

heidy zei

Hoi Jopie
Ik hoop echt dat die spuit werkt!
Groetjes Heidy

Esther zei

Sterkte hoor met je knie verder.
Ik hoor om me heen toch ook goede verhalen over een nieuwe knie.
Maar net wat je zegt,kan altijd nog.

Groetjes Esther

KarinsArtScrap zei

sterkte met je knie jopie, ik hoop dat het gauw wat beter wordt.

groetjes karin

Chantal zei

Hallo Jopie,

Wat leuk dat je volger bent geworden, na een blik op jouw blog (prachtige trouwkaarten zeg!) wil ik ook bij jou volger worden, maar ik zie helaas het blokje waar je mensen kan gaan volgen niet... Ik kom gewoon nog eens terug van de week en dan probeer ik het opnieuw! Sterkte met je knie!

Groetjes,
Chantal

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Hoi Jopie, ja wat merk je dan hoeveel en vaak je je knie gebruikt he. Uiterst pijnlijk, ik weet er van. Zit ook met zo'n probleem. Ik geef je gelijk hoor opereren zo lang mogelijk uitstellen. maar pijn doet het.
Sterkte hoor en fijn weekend
groetjes Marja

Ria zei

Dat zijn inderdaad geen fijne spuiten, maar het werkt wel, hoelang is voor ieder persoon verschillend oa hoeveel je de knie belast !!

sterkte meis, alle goeds en ga maar weer lekker aan de knutsel, zodat we je mooie werkjes weer kunnen bewonderen !!

groetjes Ria S.

Tinie zei

Ik wens je heel veel sterkte!!!

Groetjes Tinie

Anoniem zei

Ja Jopie, ik hoop dat die cortisonen spuit het nog wat kan rekken, zodat je toch nog gespaard blijft van de operatie. Knutsel nog maar fijn, dan moet je niet rondlopen en spaar je je knieën, waardat onze hobby toch al niet goed voor is hé. Hihi.
grtjes
Christa

Martha zei

Beterschap zeg!!! Die spuiten zijn inderdaad niet erg fijn! Sterkte!
groetjes,
Martha

creaties van jopie zei

van harte beterschap jopie groetjes jopie

Unknown zei

Hallo Jopie,
allereerst van harte beterschap met je knie, hopelijk kun je dankzij die spuit toch weer een tijdje vooruit, ik kan me voorstellen dat je in eerste instantie niet voor een operatie kiest!
Bedankt voor je bezoek aan m´n blog, je bent altijd van harte welkom! Ik kom je graag nog eens opzoeken, kan geen volgster van je worden, klopt dat of is blogger weer eens raar aan het doen. Groetjes, fijn weekend, Ira

loes de groot zei

ik hoop dat het allemaal helpt en dat je snel weer goed uit de voeten kunt!

enne super kaartje : )